Prodajete online?

eurofaktura.ba,
online računovodstvo
za web trgovine

Prodajete online?

e-racuni.hr, online računovodstvo za web trgovine

Vođenje online prodaje i maloprodaje u istom programu!

Više od 650 web trgovina već je uspješno povezano s našim sistemom za online vođenje cjelokupnog poslovanja i računovodstva.

 

Pratite poslovanje svoje web trgovine u svakom trenutku, sa svake lokacije

Računar, tablet ili telefon? Uz Eurofaktura.ba možete voditi poslovanje s bilo kojeg uređaja i u bilo koje vrijeme. Sve što trebate je tek obična internetska veza.

Povezani s računovodstvom

U online programskim rješenjima Eurofaktura.ba knjigovođa i klijent istovremeno pristupaju istoj bazi podataka, u kojoj klijent vodi poslovanje, a knjigovođa knjigovodstvo.

Svi podaci o poslovanju firme se tako vode na jednom mjestu i bez potrebe za prekucavanjem u druge računovodstvene sisteme.

Želite si olakšati vođenje poslovanja?

Povežite svoju web trgovinu s zalihama i računovodstvom već danas!

Eurofaktura.ba možete brzo i jednostavno povezati sa svakom web trgovinom!

Za uspostavljanje sinhronizacije dovoljno je tek 5 minuta. Bez zahtjevnih instalacija plug-inova ili dodatnog programiranja. Potrebno je samo nekoliko ključnih podataka, zavisno od korištene platforme (URL trgovine, korisničko ime, API ključ, web hook,…).

Direktno se povezuje s web trgovinama na vodećim platformama Magento, WooCommerce, Shopify, Wix, Stripe, Squarespace, Prestashop i OpenCart.

Zahvaljujući automatskim sinhronizacijama podataka, vaše će zalihe uvijek biti usklađene, računi kreirani u skladu s propisima, a vaša internet trgovina direktno povezana s računovodstvom.

Pomoću naših web servisa (API) omogućeno je povezivanje i sa svakom, po mjeri rađenoj web trgovini.

Podržano je online plaćanje računa sa PayPal, Stripe, SumUp i Barion procesorima plaćanja te je omogućen uvoz izvoda sa pregledom plaćanja.

Na temelju uvoženog izvoda, znatno se pojednostavljuje i ubrzava postupak povezivanja plaćanja sa računima kao i knjiženje plaćanja.

Želite isprobati? Tek jedan klik dijeli vas od povezivanja vaše web trgovine s računovodstvom!

Upravljajte narudžbama lakše!

Osigurajte brzo, jednostavno i ispravno fakturisanje narudžbi kupaca!

Vaše online narudžbe se odmah po primanju u web trgovini automatski prenose u sistem eurofaktura.ba gdje ih jednostavno možete obraditi.
  • račune kreirate direktno iz narudžbi kupaca, bez potrebe za ručnim unosima (prepisima) podataka,
  • aktivirajte opciju automatskog izdavanja računa kako biste dodatno ubrzali obračun tj. fakturisanje narudžbi kupaca,
  • aktivirajte i automatsko slanje izdanih računa kupcima elektronskim putem,
  • narudžbe možete pratiti po raznim statusima (otvorena, u obradi, izvršena, djelomično izvršena, stornirana, povrat,…),
  • zadati možete vlastita pravila mapiranja računa plaćanja iz svoje web trgovine, za ispravni prijenos narudžbe kupca u sistem eurofaktura.ba.,
  • podržano izdavanje računa u stranoj valuti s ispisom na stranom jeziku.

Upravljanje zalihama, bez ručnog ažuriranja podataka

Podaci o raspoloživoj zalihi uvijek su dostupni i usklađeni s web trgovinom

Online kupci dobijaju na uvid uvijek ažurne informacije o raspoloživim količinama!

  • zaliha se automatski razdužuje u trenutku izdavanja računa iz narudžbe kupca,
  • stanje zaliha automatski se sinhronizuje s web trgovinom,
  • u svakom trenutku možete pratiti stanje zaliha, rezervisanih količina i lakše upravljati djelomičnim isporukama.

 

Prodaja u EU bez glavobolja

Eurofaktura.ba pruža kompletnu podršku pri prodaji u državama EU

Integracija s dostavnim službama

Jednostavno do naljepnica za pakete i povezivanja plaćanja sa računima!

Brzo i jednostavno isporučite pakete! U eurofaktura.ba podržani su pristupi do kurirskih službi (EuroExpress,…) u svrhe uvoza adresa dostave i ispisa naljepnica za pakete.

Uvijek ažurna evidencija otvorenih računa!

U eurofaktura.ba možete voditi račune dostavnih službi i tako direktno uvoziti izvode s prometima (EuroExpress, X Express, BH pošta, Pošte Srpske,…). Na temelju uvoženih izvoda, pojednostavljuje se postupak povezivanja plaćanja s izdanim računima!
Podržan je uvoz izvoda prometa svih dostavnih službi za lakše praćenje plaćanja, zatvaranje računa i knjiženje plaćanja.

Povezanost s računovodstvom

Ažurna knjigovodstvena obrada svih dokumenata, vama dnevno na uvid!

Zaboravite na slanje dokumenata u računovodstvo i ručno usklađivanje podataka!

Knjigovođa putem interneta samostalno pristupa svim vašim podacima i knjigovodstveno obrađuje sve vaše dokumente te priprema sve potrebne obračune direknto u eurofaktura.ba!

  • automatsko knjiženje izdanih i ulaznih računa, skladišnih dokumenata,…
  • knjiženje automatski zaprimljenih izvoda banke i zatvaranje računa,
  • uvid u otvorene stavke u svakom trenutku,
  • stanje zaliha, skladišni izvještaji i glavna knjiga uvijek usklađeni,
  • izrada obračuna PDV-a,
  • generisanje datoteka za slanje putem e-porezi.

 

Podrška za e-poslovanje

  • ELEKTRONSKI RAČUNI
  • POVEZANOST SA SVIM BANKAMA, KOJE NUDE ONLINE BANKARSTVO
  • INTERNETSKE USLUGE (API) ZA POVEZIVANJE S DRUGIM PROGRAMIMA
  • PODRŠKA ZA ONLINE TRGOVANJE NA PLATFORMAMA (Magento, Prestashop, WooCommerce, Shopify, OpenCart)
  • AUTOMATSKI UVOZ PODATAKA U ONLINE RAČUNOVODSTVO I SINHRONIZACIJA ZALIHA

UPOZNAJTE NAŠE MOBILNE APLIKACIJE !

eRegistrator omogućuje jednostavan pregled svih elektronski arhiviranih dokumenata direktno putem mobilnog uređaja.

Mobilno fakturisanje idealno je rješenje za pisanje računa i drugih prodajnih dokumenata. Uključena fiskalizacija!

Nadzorna ploča, za brzi uvid u najvažnije poslovne podatke, bez ijednog potrebnog klika.

Podrška za cjelokupnu obradu narudžbe kupca:

AUTOMATSKI PRIHVAT NARUDŽBE KUPCA

Narudžbe kupaca, primljene putem web trgovine automatski se prenose direktno u sistem eurofaktura.ba u svrhe daljnje obrade – fakturisanja, razduženja zalihe, isporuke, povezivanja plaćanja sa računima, knjiženja u glavnu knjigu i sastavljanje obračuna PDV.

AUTOMATSKO FAKTURISANJE NARUDŽBI KUPACA

Po zaprimanju u sistem eurofaktura.ba ubrzajte obračun narudžbi kupaca. Aktivirajte automatsko izdavanje računa na temelju zaprimljenih narudžbi kupaca i automatsko slanje izdanih računa na e-mail adresu kupca.

CJELOKUPNO UPRAVLJANJE ZALIHAMA

Zaliha se automatski razdužuje u trenutku izdavanja računa iz narudžbe kupca i automatski sinhronizuje sa web trgovinom.
Voditi možete neograničen broj veleprodajnih i maloprodajnih skladišta, unositi sve skladišne dokumente, izraditi kalukacije cijena, zadati cjenovnike po skladištima, kupcima, pratiti kartice artikala i mnogo više!

INTEGRACIJA S DOSTAVNIM SLUŽBAMA

Brzo i jednostavno isporučite pakete! Generišite datoteke za uvoz adresa isporuke putem pristupa kurirskih službi u svrhe ispisa naljepnica za pakete.

PRENOS PLAĆANJA NA RAČUNE

Pomoću posebne funkcionalosti za likvidaciju prometa, jednostavno povežite plaćanja sa računima. Voditi možete račune dostavnih službi i uvoziti izvode s popisom plaćanja, u svrhe lakšeg povezivanja uplata sa izdanim računima!

Podržan je uvoz izvoda svih kurirskih službi!

AŽURNA KNJIGOVODSTVENA OBRADA

Za svaku je web trgovinu vrlo važna dnevna obrada narudžbi kupaca i svih popratnih dokumenata. Tako je i vrlo važno ažurno knjiženje izvoda te zatvaranje računa na temelju zaprimljenih uplata. Uz eurofaktura.ba, vaš knjigovođa može samostalno pristupiti svim podacima koje vodite u našem sistemu, te dnevno brinuti o knjigovodstvenoj obradi svih dokumenata. Svi poslovni podaci se tako vode zbirno na jednom mjestu, a što je i najvažnije, samostalno ih možete pratiti sa bilo koje lokacije, kad god to poželite.

Podrška za cjelokupnu obradu narudžbe kupca:

AUTOMATSKI PRIHVAT NARUDŽBE KUPCA

Narudžbe kupaca, zaprimljene putem web trgovine automatski se prenose izravno u sustav eurofaktura.ba u svrhe daljnje obrade – fakturiranja, razduženja zalihe, isporuke, povezivanja plaćanja sa računima, knjiženja u glavnu knjigu i sastavljanje obračuna PDV, OSS i IOSS.

AUTOMATSKO FAKTURIRANJE NARUDŽBI KUPACA

Ubrzajte obračun narudžbi kupaca. Aktivirajte automatsko izdavanje računa na temelju zaprimljenih narudžbi kupaca i automatsko slanje izdanih računa na e-mail adresu kupca.

CJELOKUPNO UPRAVLJANJE ZALIHAMA

Zaliha se automatski razdužuje u trenutku izdavanja računa iz narudžbe kupca i automatski sinkronizira sa web trgovinom. Voditi možete neograničen broj veleprodajnih i maloprodajnih skladišta, unositi sve skladišne dokumente, izraditi  kalukacije cijena, zadati cjenike po skladištima, kupcima, pratiti kartice artikala i mnogo više!

INTEGRACIJA S DOSTAVNIM SLUŽBAMA

Brzo i jednostavno isporučite pakete! Generirajte datoteke za uvoz adresa isporuke putem sučelja kurirskih službi u svrhe ispisa naljepnica za pakete.

PRIJENOS PLAĆANJA NA RAČUNE

Pomoću posebne funkcionalosti za likvidaciju prometa, jednostavno povežite plaćanja sa računima. Voditi možete račune dostavnih službi i uvoziti izvode s popisom plaćanja, u svrhe lakšeg povezivanja uplata sa izdanim računima!

Podržan je uvoz izvoda svih kurirskih službi!

AŽURNA KNJIGOVODSTVENA OBRADA

Za svaku je web trgovinu vrlo važna dnevna obrada narudžbi kupaca i svih popratnih dokumenata. Tako je i vrlo važno ažurno knjiženje izvoda te zatvaranje računa na temelju zaprimljenih uplata.
Uz eurofaktura.ba, vaš knjigovođa može izravno pristupiti svim podacima koje vodite u našem sustavu, te dnevno brinuti o knjigovodstvenoj obradi svih dokumenata. Svi poslovni podaci se tako vode zbirno na jednom mjestu, a što je i najvažnije, samostalno ih možete pratiti sa bilo koje lokacije, kad god to poželite.

U OBLAKU VEĆ 19 GODINA

Naš poslovno-računovodstveni sistem dostupan je u oblaku od 2002. godine. Ponosni smo na više od 45.000 korisnika u Hrvatskoj, Sloveniji, Srbiji, Češkoj, Bugarskoj i u Italiji, koji su za fakturisanje i vođenje poslovanja odabrali upravo Eurofaktura.ba.

POVEZUJEMO VAS S RAČUNOVOĐOM

Korisnicima našeg sistema omogućili smo jednostavno povezivanje sa velikim brojem računovodstvenih kancelarija širom Bosne i Hercegovine, koji koriste naš online sistem za pružanje usluge računovodstva u oblaku.

KORISNIČKA PODRŠKA

Imate pitanja? Tu smo za vas. Rado ćemo vam pomoći u korištenju našeg sistema. Dostupni smo svakim radnim danom putem e-pošte i telefona. Redovno organizujemo besplatne seminare za nove korisnike, webinare i individualne prezentacije.

Registrujte se za 30-dnevno besplatno korištenje pune funkcionalnosti na paketu PREMIUM!